czČesky enEnglish
Přihlásit | Registrace | Vše o nákupu | Ochrana osobních údajů | Ceník dopravy | FAQ | Kontakt
logo
cart go pay
Kategorie AKČNÍ SLEVY
Broušené sklo
Cibulák
Dárkové zboží
Dětský porcelán
Keramické korbele s víčkem
Moderní bytové doplňky
Modré třešně
Panenky s porcelánovou hlavou
Porcelánové klenoty
Přátelské soupravy z porcelánu
Růžový porcelán
Sklo
Sošky - značkové
Suvenýry z Děčína
Svítidla
Užitkový porcelán


Příjmáme platby:
platby
Sphere card

FAQ

EET - Elekktronická Evidence Tržeb -   Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.“, eviduje-li poplatník v daném pokladním místě tržby v běžném režimu..

Jakým způsobem je možno za zboží platit?

Momentálně je k dispozici několik způsobů platby:
1. Platba v hotovosti na dobírku. Peníze od Vás převezme v hotovosti dopravce při předání zboží.
2. Platba převodem předem na základě zálohové faktury. Po ukončení objednávky máte možnost vytisknout si zálohovou fakturu , která obsahuje všechny náležitosti k platbě. Po jejím uhrazení a po připsání peněz na náš účet je zboží odesláno.
3. Platit můžete prostřednictvím platebních karet. Tuto možnost si zvolíte po uskutečnění objednávky a budete přesměrováni na stránky banky , kde zadáte potřebné údaje k převodu peněz.

 


Jak mi objednané zboží doručíte?

Zboží Vám dopravíme až domů nebo do zaměstnání je-li vše skladem během 7 pracovních dnů po objednání. V případě potřeby objednávky zboží u našeho dodavatele se lhůta prodlužuje. Prodleva může být v případě přechodné nedostupnosti vámi objednané položky vícedenní. V takovém případě vás na tuto skutečnost upozorníme prostřednictvím elektronické pošty nebo telefonicky.
Dopravu zajišťujeme prostřednictvím České pošty formou služby Obchodní balík.

 


Kolik zaplatím za dopravu a zabalení zboží?

Doprava je zpoplatněna částkou 120,- Kč po České republice a do zahraničí je podle tarifu České pošty. Ceník najdete na našich stránkách v levé části "nákupní řád, doprava.
Balné je zdarma.

 


Kolik stojí doprava do zahraničí ?

Cena je pro každý stát jiná a je závislá na hmotnosti zboží a obalu v kterém je zboží posláno.
Napište nám email a jistě dostanete odpověď.

 


Co mám dělat v případě poškození zásilky?

Při přebírání zásilky vždy zkontrolujte neporušenost balení a lepící pásky. Zjistíte-li poškození, sepište s dopravcem protokol a zásilku nepřebírejte.

 


Je možné zakoupené zboží vrátit?

Ano, do 14 dní od převzetí zboží máte v souladu se zákonem § 53 odstavec 6, možnost nám zboží vrátit. Pokud se k tomu rozhodnete, prosíme napište nám na e-mailovou adresu obchod@skloaporcelan.cz a uveďte, že žádáte o odstoupení od smlouvy s uvedením čísla objednávky, data nákupu a Vašeho čísla účtu či adresou pro vrácení peněz. Nezapomeňte spolu se zbožím zaslat zpět dodací list a fakturu. Neposílejte zboží na dobírku, doporučujeme Vám zboží pojistit.

 


Mám obavu že se zboží cestou poškodí.

Naše firma se věnuje pečlivě zabalení všech zásilek a tak nemusíte mít žádné obavy z poškození během cesty.
Pokud se zboží během přepravy poškodí tak Vám pošleme nové.

 


Nelze vložit zboží do nákupního koše.

V tomto případě máte nejspíš větší zabezpečení Vašeho počítače a náš program se mu zdá moc složitý . Je to způsobeno přijímáním platebních karet na našich stránkách.
V tomto případě nás kontaktujte a můžeme objednávku řešit přes email - obchod@skloaporcelan.cz - a nebo telefonicky na čísle 775 286 963 .

 


Potřebuji zboží do určitého data.

Na tuto skutečnost nás můžete upozornit v objednávce , kde je možnost napsat poznámku.